A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA 

 

REGISZTRÁCIÓ 
A Vitorlás hajós ajándék és lakberendezési webáruházban történő online vásárláshoz regisztrálnia szükséges az oldalon.

1. A kitöltendő űrlap eléréséhez a jobb oldali Regisztráció linket használja.
2. Töltse ki a kis csillaggal jelölt mezőket: név, cím telefonszám, e-mail cím, jelszó. 
Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések problémamentes teljesítése érdekében kérjük és tároljuk. Természetesen harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk ki adatait. 
3. Az adatok kitöltése után kattintson a Küldés gombra.
4. Sikeres regisztrációjáról visszaigazoló levélben értesítjük a megadott e-mail címen.

A későbbiekben természetesen módosíthatja adatait (ld. Személyes adatok módosítása.)
A kínálat nézegetése, a kosár megtöltése nem kötött regisztrációhoz. A hírlevélre való feliratkozáshoz, s a megrendelés feladásához azonban szükséges a regisztráció.  

 

BELÉPÉS
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, vásárlás előtt a jobb felső sarokban található mezőkbe írja be e-mail címét és jelszavát a bejelentkezéshez.

 

ELFELEJTETT JELSZÓ 
Ha elfelejtette jelszavát, kérjük, kattintson a jobb felső sarokban található Elfelejtett jelszó menüpontra, majd írja be a regisztráció során megadott e-mail címét, hogy elküldhessük Önnek új jelszavát. 

 

SZEMÉLYES ADATOK VÁLTOZTATÁSA
A regisztrációban szereplő adatait bármikor megváltoztathatja – bejelentkezés után – az Adataim menüpont alatt a Vásárlói adatok megjelenítése, módosítása linkre klikkelve.

 

OLDALTÉRKÉP
A könnyebb eligazodás végett itt találja a teljes oldaltérképünket.

 

COOKIEK (SÜTIK) HASZNÁLATÁNAK SZABÁLYZATA
A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. A felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti a felhasználók számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.)

Alkalmazott cookie-k:
Analitika, követés cookie
Webhelyen keresztüli követés
Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookie

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben
hogyan lehet letiltani a cookie-kat,
hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy
hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be,
vagy hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

 

KERESÉS
Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyő jobb oldalán felül, a Vitorlás Világ keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

 

VÁSÁRLÁS 
A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, a megrendelt terméktől esetenként eltérhetnek. Érvényes rendelést Ön csak a regisztráció meglétével, illetve a szállítási és számlázási adatainak megadásával tud feladni. A rendelési fázisban van lehetősége fizetési és szállítási módot választani. A megrendelőlap kitöltésével és elküldésével Ön elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen feltételeket. A megrendelőlap elküldése még nem minősül szerződéskötésnek. 
A megrendelés csak akkor érvényes, ha azt e-mail-en vagy faxon visszaigazoltuk. A visszaigazolás munkanapokon 24 órán belül történik e-mailen.
A megrendeléskor küldött automatikus e-mail nem számít visszaigazolásnak, azzal csak tájékoztatjuk, hogy megrendelése bekerült a rendszerünkbe.
(Amennyiben a megrendelés leadása után nem kap automatikus visszaigazolást a rendelésről, úgy kérjük, ismételje meg rendelését vagy lépjen kapcsolatba velünk!)

 

ÁRAK 
A feltüntetett árak bruttó árak, vagyis a 27% áfát tartalmazzák, azonban a szállítási díjat nem.
Tájékoztatjuk, hogy a már megrendelt áruk vételáránál is fenntartjuk a változtatás jogát, ha adatbeviteli hiba, illetve tévedés miatt a weboldalon megadott ár eltér a forgalmazói árlistában foglaltaktól. Ez esetben Ön gyakorolhatja az elállás jogát, amennyiben még kiszállítás előtt erről értesít bennünket. 

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJ, ÁRUKISZÁLLÍTÁS ÉS ÁTVÉTEL
Megrendelése, belföldre a TRANS-O-FLEX HUNGARY Futárszolgálattal kerül kiszállításra.
A termékek szállítási díja a csomag súlyától, méretétől és a célországtól függ.

FONTOS TUDNIVALÓK!!

  1. Ha sérült csomagot kap, azt mindenképpen fel kell bontani a futár ottléte alatt. Ha a dobozban sérült terméket talál, a futárnak kötelessége errõl jegyzõkönyvet felvenni. A futárcég különben nem vállal felelõsséget!
  2. Ha ezen kívül sérült terméket kap, a szállítástól számítva 2 munkanapon belül ÍRÁSBAN (e-mail, fax) kell ezt részünkre megküldeni, feltûntetve a termék cikkszámát, és a sérülést is.


SZÁLLÍTÁSI DÍJ KALKULÁTOR
segítségével bármely termék szállítási költségét így megtekintheti:

  1. Tegye a kosarába a kívánt terméket/ termékeket
  2. A kosarában klikkeljen a „Postaköltség becslése” gombra
  3. A felugró ablakban válasszon országot
  4. Klikk a „Frissítés” gombra

(Ha már regisztrált vásárlónk és a postaköltség megtekintése úgy történik, hogy közben be van jelentkezve, akkor a rendszer automatikusan kiszámolja szállítási költségét, a korábban megadott szállítási adatok alapján.)


Belföldi vásárlás esetén
1. Futárszolgálat
Amennyiben az áru kifizetését átutalással, rószaszín csekkel, Paypallal vagy akár személyesen rendezi (de szeretné kiszállíttatni a vásárolt árut), megrendelését futár szolgáltatással juttatjuk el Önhöz. A szállítási díjat a megrendelt termékek értékéhez hozzáadjuk. Tehát ebben az esetben kiszállítás előtt a teljes vételárat (áru+szállítási költség) kérjük megtéríteni.

2. Futárszolgálat utánvét
Az utánvét kezelési költségét eltöröltük, 0 Ft. Utánvétes csomag ellenértékét, Ön a csomagot átadó futárnak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áruszámla értékét és az utánvétes szállítási költséget.
A szállítási idő belföldön két munkanap

3. Személyes átvétel
A megrendelt tételek személyesen is átvehetőek üzletünkben (a megrendelt terméket egy hétig tartjuk rendelkezésre). Címünket az elérhetőség menüpont alatt találja meg. Ez esetben természetesen nincs szállítási díj.


Külföldre történő kiszállítás

Külföldre történő kiszállítás esetén a szállítás a Magyar Postával vagy túlméretes csomag esetén egyedi szervezésel történik.
A külföldi kiszállítás minden esetben az áru kifizetése után történik, melyet megtehet bankkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy Paypallal.


Kérjük, hogy a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizze és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt írja alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. 

 

FIZETÉSI MÓDOK 
Az áru ellenértékét személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel egyaránt megtérítheti.

1. utánvét (csak Magyarországon!)
2. bankkártyás fizetés (magyarországi és külföldi vásárlásnál egyaránt használható)
3. fizetés PayPal számláról (magyarországi és külföldi vásárlásnál egyaránt használható)
4. átutalás (magyarországi és külföldi vásárlásnál egyaránt használható)
5. készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)

FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL A CIB BANKON KERESZTÜL

A magyarországi megrendelőink részére a bankkártyás fizetési lehetőséget a CIB Bank biztosítja. További részletes tájékoztatásért, kérjük kattintson ide: CIB Bank tájékoztató és Gyakran feltett kérdések.

FIZETÉS PAYPAL-ON KERESZTÜL

A PayPal a legismertebb és legszélesebb körben elterjedt, elektronikus kereskedelemre szakosodott, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi társaság. Lehet fizetni a PayPal számláról (ha Önnek van ilyen), vagy PayPal segítségével (és az általa garantált biztonságos környezetben) bankkártyával is.

TÉVES MEGRENDELÉS

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@vitorlasvilag.hu  címen vagy a 30/5373-363 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

CSOMAG ÚJRA KÉZBESÍTÉS

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

ELÁLLÁSI JOG

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha e három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 30/5373-363 vagy e-mailben (info@vitorlasvilag.hu)
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem. Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
  3. A TRANSOFLEX futárszolgálat az előre egyeztetett napon a csomagolt árut felveszi a megadott címen.
  4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

SZAVATOSSÁG

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat):

Az Ügyfél a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását ügyfélszolgálati elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát 

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a ügyfélszolgálatiközvetlen elérhetőségeken fogadja. 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím:  1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím:  1253 Budapest, Pf.: 10.

Web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
A honlap használatáról bővebb információ itt található: http://bekeltet.hu/hirek/online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-gyakori-kerdesekes-valaszok/

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám:  +36 1 488 2186
Fax:  +36 1 488 2131

​Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. 

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja. 

 

HÍRLEVÉL

A Vitorlás Világ Webáruház regisztrált felhasználóinak, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetőségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, az adatmódosításon belül tudja tetszés szerint módosítani.

Nem kapott választ a kérdésére? Kérjük, ide írja meg nekünk, hogy segíthessünk, vagy keressen minket telefonon, skype-on.


Adatvédelmi nyilatkozat
Vitorlás Világ Kft.
2016.07.29.

 

Vissza
Elérhetőség Rólunk Üzletszabályzat Partnereink
© 2017 Vitorlás Világ Kft. | 1026 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 121. -1. szint

Tel: +36 1 275 0855/ 288-as mellék, +36 30 53 73 363, +36 30 41 11 141

created by Webdesign-Honlapkeszites.hu.  Powered by Zen Cart.